سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رام اورجینال

منظور از رام اورجینال چیست؟ به محصولاتی که پس از ساخت در کارخانه در قسمت آزمایشگاه برنامه نویسی میشوند توسط کارمندان خود کارخانه رام رسمی یا اورجینال میگویند منظور از این کلمه این است که اگر شما در گوشی موبایل هوشمند خودتان از این ROM اصلی اسفتاده کردید کارایی گوشی شما بهبود یافته و بصورت طبیعی کار خودش را انجام میدهد. اما با این حال شرکت هایی هستند که این بخش را دست کاری میکنند و باعث تغییراتی در آن میشوند مثلا در قسمت دیزاین آن دستکاری میکنند درسته گاها دیده شده که بسیار زیبا و دلنشین شده است اما مشکل اینجاست که سی پی یو شما را پیش از آن چیزی که باید درگیر میکند و باعث میشود که سرعت گوشی شما بسیار پایین تر از حد معمول خو کار کند این در حالی اتفاق می افتد که شما دارید یک بازی با گرافیک معمولی انجام می دهید مکرر دیده میشود که سرعت موبایل هی ریپ میزند این به معنای آن است که اگر از رام کاستوم استفاده کردید مشکلاتی این چنینی نیز خواهید داشت. اما برای کاربران سوال هست که آیا رامهای اصلی خود کارخانه در بازار وجود دارد؟ باید بگوییم که بله شرکت های ساخت موبایل همیشه محصولات تولیدی خودشان را پشتیبانی نرم افزاری میکنند و این همیشه ادامه دارد درسته برای بعضی از محصولات آپدیت منظم ارائه نمیکنند اما خب با توجه به سخت افزار هر موبایل سیستم فریم ور آن نوشته میشود تا سخت افزار موبایل بتواند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند و هیچ مشکلی برای کاربران خود به وجود نیاورد این طبیعی است که شما چطور از این سیستم استفاده میکنید !!! یعنی چی؟ یعنی اینکه من به عنوان یک فرد در جامعه مجازی بسیار و مکرر دیده ام مخصوصا در تلگرام که افرادی به من مراجعه میکنند برای حل مشکل گوشی موبایل خودشان و می گویند با نصب فلان برنامه گوشی من از اون موقع به بعد یا هنگ میکند یا سرعت بسیار کمی دارد و نمیتوانم از ظرفیت آن کامل استفاده کنم !! دوستان هر چیزی را که میرسید دانلود نکنید این یک تله است افرادی سوجو در فضای مجازی نشسته اند تا قربانیانی ساده مثل افراد آماتور را به تله بیندازند اگر حداقل اطلاعات شما برایتان اهمیت دارد هر چیزی را نصب نکنید چون یا یک ویروس است که بعد از نصب بر روی گوشی شما و حتی روی سخت افزار شما نفوذ میکند و شما به غیر از فلش کردن و تغییر رام هیچ کاری را نمیتوانید انجام دهید یا برنامه های تروجان هستند که این دسته از ویروس ها هیچ مشکلی برای گوشی شما به وجود نمی آورند اما اطلاعات مهم شما را یک نسخه از آن برای صاحب این برنامه ارسال میکند و اطلاعات شما را سرقت میکند به مکرر دیده ام که اطلاعات کارت بانکی افراد هک میشود یکی از علت های آن این موضوع است.

 

دانلود رام رسمی

 

با این حال و با کمی توضیحات تکمیلی که به شما داده ایم حالا میدانید که چه چیزی را باید استفاده کنید و چه چیزی را نباید حتی سمتش بروید . دوستان در این بخش از سایت صرفا اطلاعاتی در مورد بد افزارها دادیم و خود کاربر باید دقت کند که از چه چیزی استفاده کند و از چه چیزی استفاده نکن باور کنید گاها خود متخصص ها هم نمیتوانند بد افزارها را بدرستی تشخیص دهند پس از هر نرم افزاری استفاده نکنید . این مقاله برای آموزش رام تکمیل میشود که در ادامه توضیحات تکمیلی را برای شما که میخواهید آموزش تعمیرات تخصصی موبایل را دریابید می گوییم.

 

دانلود رام کاستون

 

رام چیست ؟ رام به بخش میانی و رابط بین کاربر و سخت افزار است که اصول کارکرد آن را مشخص میکند به آن فریم ور هم میگویند و برای تغییر رام در گوشی اصطلاحا به آن فلش هم میگویند . برای متخصص شدن در این کار باید زرنگ باشید چون برای اول کار یکم دشوار است و سختی کار دارد . یکی دیگر از شاخص هایی که شما باید به آن دقت کنید شماره سریال گوشی موبایل است سریال نرم افزاری که به آن اصطلاحا بیلدنامبر هم میگویند به انگلیسی Build number این سریال نامبر مخصوص هر یک سری گوشی است یعنی اگر گوشی موبایلی به تاریخ امروز و با اندروید 9 ساخته شود به ترتیب مدل دقیق گوشی و در ادامه آن ماه و سال و شماره سیستم عامل اندروید را مشخص میکند. این شماره برای هر منطقه زمانی و جغرافیایی متفاوت است و هر کدام فایل های مربوط به قوانین همان کشور را دارد . اما دوستان دقت کنید اگر بیلد نامبر را پیدا نکنید شما با دردسر رو به رو هستید و نمیتوانید درک کنید که به چه چیزی و از کجا باید دسترسی پیدا کنید . در همین رو پس از اینکه این شماره سریال نرم افزاری را پیدا کردید که آن را میتوانید در بخش تنظیمات گوشی موبایل به بخش اطلاعات یا Info بروید و این شما را یاداداش کنید حتما به حروف دقت کنید . مسئله بعدی پیدا کردن بیلد نامبر متناسب با گوشی شماست در این روال در سایت اسکای رز در بخش دانلود رام سرچ کنید و با توجه به مدل گوشی و شرکت ساخت آن را پیدا کنید و بصورت دانلود رایگان رام آن را دریافت کنید آموزش های لازم برای هر سری از گوشی موبایل در سایت فوق بصورت رایگان قرار گرفته است .